divendres, 7 de novembre del 2008

DELS JBB!!

Hem de fer tots un oohhhh....
Per que el nostre "local" de trobada, canvia de lloc!!!!!
Aquell pis...
On ens trobabe avegades per fer les nostres xerrades i sopars interminables de la xef dels JJB, aquell pis, que mai volia la jefa que estigues ordenat";)", (encara que de amagat ho ordenavem, jeje)
On del terra feiem una sala de cinema de lo més comode, amb una peli nominada( als oscars?,NOOOO) , nominada, a desapareixer!!
On CATALUNYA RADIO ens fa trucades per que la audiencia pugi...
On les galetetes salades, millor no comprarles!!!
On qualsevol cosa que feiem en el nostre local era de gust
de de aquell pis...
ara ens traspasen el "local", a un lloc...
On el farem ser el punt de sortida de les nostres magnifiques, ferrates, barrancs, etc.....
On farem molts mes sopars cuinats o no x la xef...
en definitiva...
On ens trobem els JJB...

Merci Jess, per fer de la teva casa el local dels *JJB*!!!


*I jess, no et preocupis, avegades les coses canvien, i segur q a millor!;)
un petonas dels JJB!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

m'heu deixat sense paraules, em fa moltíssima pena abandonar la meva llar, ja feia dos anys que estava aqui i ara la sentia cada cop més meva amb companyia de gent tant maca com vosaltres, se que les coses canvien i que aquest canvi portarà coses bones pero no puc evitar que em caiguin les llagrimes, de totes maneres, gràcies, gràcies, gràcies sou genials! us estimo!

jèss