dimarts, 26 d’agost del 2008

aqui comença una bonica història

Comencem pel principi, a tots ens agrada la muntanya i participar en activitats que ens possi en contacte amb ella pero sovint ens trobem que o bé no tenim temps o no el sabem buscar o bé no tenim amb qui anar...però això s'ha acabat, desde el darrer agost'08 un grup de nois i noia, vam decidir comprometrens com a mínim a fer una sortida al mes, ja sigui ferrata, barranc, o el que surti i de moment ho estem acomplint doncs ja hem anat a centelles, on ha nascut el nom d'aquest gran grup....jessejamesboys...de moment, composat per en Fubu...el massatjista, L'Efe que hi es a tot arreu, L'edu...l'argentinillu, el Ronald...com no l'home del temps i jo mateixa...la noia del grup. Aquest grup no es pas tancat i podeu venir tantes persones com estiguin dispossades a cremar adrenalina i riure molt i molt.
La propera sortida es dijous 28 i anem a fer el Llech faltarà un membre del grup...pero ja li explicarem tot plegat...i així successivament anirem fent cosetes amb alegria!!!
En breu penjarem el calendari i us animo companys a participar!!!!

Jèss

2 comentaris:

David Figueres ha dit...

Hola a tots, soc un lleidatà que estaria encantat de apuntar-se en aquestes sortides, sempre i quan m´ho pugui convinar.

David

PD: Aquesta jèssica no pot parar mai? jejeje

Unknown ha dit...

Hola a tots, jo com el meu amic repudiat david també m'agradaria apuntar-me a aquestes sortides, sempre i quan m'ho pugui combinar... ja que alguns tenen vacances "extra llargues" (se'n diu enveja jeje).

Tomàs

PD: David, poca feina, poca feina ^^